איך לשכור עורך דין פלילי

0 Comments
עורך דין פלילי

אם הואשמת בפשע, חשוב למצוא עורך דין פלילי. עורכי דין אלה מיומנים בהגנה על פושעים בבית המשפט. ייתכן שתוכל לקבל תוצאה חיובית על ידי שכירת אחד מאנשי מקצוע אלה. אם אינך בטוח כיצד לשכור עורך דין פלילי, תוכל לקרוא מאמר זה כדי ללמוד עוד על תפקידו של איש מקצוע זה. זה יכול לעזור לך להחליט אם אתה צריך לשכור אחד וכיצד לבחור אחד.

מה עושה עורך דין פלילי?

עורכי דין פליליים עוסקים בחוק להגנה על זכויותיהם ואינטרסים של לקוחותיהם. הם נדרשים לעסוק באתיקה ולשמור על רמות המקצועיות הגבוהות ביותר. זה כולל לא לשקר לבית המשפט, לציית לכללים ולחוקים ולהיות אתיים והוגנים בכל ההתנהלות. עורכי דין פליליים גם לעבוד קשה כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר האפשרית עבור הלקוחות שלהם. ישנם סוגים רבים ושונים של סנגורים פליליים, וכל אחד מהם מספק שירותים ייחודיים ללקוחותיהם.

עורך דין פלילי טוב חייב להיות בעל כישורי תקשורת וסנגור חזקים, תחושת צדק חזקה ונכונות להילחם למען זכויות כולם. עליהם גם להיות מסוגלים לנתח ראיות ולהבין חוקים וחקיקה מורכבים. עורכי דין פליליים חייבים להיות בעלי תואר דוקטור ג ' וריס ולהיות מסוגלים להגן על לקוחות בבית המשפט. ישנם סוגים רבים ושונים של עורכי דין פליליים, וסוגים רבים של תיקים פליליים דורשים ידע וניסיון מיוחדים.

תפקידו של עורך דין פלילי כולל הכנת תיקים למשפט. תוך כדי הכנה למשפט, עורך דין שוקל גם עסקאות טיעון פוטנציאליות עם עורך הדין התובע. ניתן לסווג עסקאות טיעון כהסכמי חיוב או הסכמי גזר דין. יש לשקול הסכמים אלה בניגוד לשיקול הדעת הטוב ביותר כיצד יתברר התיק לאחר המשפט. עורך דין פלילי יכול גם להציע דרכים חלופיות לפתרון התיק, כגון משא ומתן עם עורך הדין התובע.

איך עורך דין פלילי יכול לעזור לך?

סנגור פלילי יכול לעזור לך להפחית את ההשפעה של הרשעה. הם מכירים את מערכת בתי המשפט ויכולים לנהל משא ומתן על עסקאות טיעון עם תובעים מסוימים. הם יכולים גם להסביר את העלויות הנסתרות של הודאה באשמה. סניגור מסוגל גם לספק תמיכה פסיכולוגית. כשאתה בכלא, קשה לבנות תיק חזק לבד. ייתכן שלא תוכל לקבל עבודה אם אתה נידון למאסר.

בחירת עורך דין פלילי תלויה בסוג הפשע בו אתה מואשם. לדוגמה, אם היית מואשם בתקיפה, היית צריך לשכור עורך דין פלילי, לא עורך דין לנזקי גוף. כמה עורכי דין רשימה אילו סוגים של מקרים הם מטפלים באתר האינטרנט שלהם. שאל איזה אחוז מהמקרים שלהם נופלים לקטגוריות אלה. האחוז שאתה רואה אמור לתת לך מושג טוב עד כמה עורך הדין ייצג אותך.

בחירת עורך דין היא החלטה חשובה. אתה צריך עורך דין מנוסה שמבין את המערכת המשפטית. סנגורים פליליים מומחים במציאת חולשות בתיק וכיצד להסתיר אותם. עורך הדין שלך צריך לדעת איך למקסם את הסיכויים שלך תוצאה חיובית. אם אתה על תקציב, עורכי דין פליליים פרטיים יסתדר תוכנית תשלום שעובד עם התקציב שלך. הם מבינים שלפעמים דמי יכול להיות בלתי צפוי.

טיפים למציאת עורך דין פלילי

כשמדובר שכירת עורך דין פלילי, יש הרבה דברים לשקול. עורך הדין שלך צריך להיות אמין ומסוגל לעבוד עם הצרכים הייחודיים שלך (לדוגמה: עו"ד לימור עציוני). אתה צריך להרגיש בנוח עם הרעיונות והגישה של עורך הדין, לכן הקפד לשאול הרבה שאלות. במהלך הייעוץ הראשוני שלך, הקפד לחקור עורכי דין פליליים כדי לקבוע את המוניטין והניסיון שלהם. כמו כן, שקול אם נוח לך לעבוד עם מישהו שיש לו היסטוריה של מקרים שליליים.

בקש המלצות מאנשים אחרים שהשתמשו בעבר בעורך דין. ההמלצה מפה לאוזן יכולה להועיל מאוד, והאנשים שנתנו את ההפניה עשויים לתת לך דעה כנה. אחרי הכל, עורך דין ידבר בשמך,אז אתה צריך להרגיש בנוח עם האופן שבו הם מופיעים ומתקשרים. בעוד עורך הדין שלך לא צריך להיות מומחה בכל תחום של המשפט הפלילי, הם צריכים לפחות להכיר את הפשעים הנפוצים ביותר ולהיות מסוגלים להסביר את העונשים האפשריים עבור כל אחד.

בדוק את מבנה העמלות. בעוד עורכי דין פליליים בדרך כלל גובים תשלום שטוח, העלות של שכירת עורך דין יכול להשתנות במידה רבה. לפני שכירת עורך דין, הקפד לשאול על מבנה העמלות שלהם ולהעריך את החשבון הכולל שלך לפני חתימת חוזה כלשהו. בדרך זו, לא תופתעו עם חשבונות בלתי צפויים במחצית הדרך בתיק. אם אינך יכול להרשות לעצמך לשכור עורך דין יקר, עליך לשקול לשכור עורך דין פחות יקר. אתה יכול להשוות את ההערות של עורכי דין פליליים מרובים כדי לקבוע איזה מהם מתאים לך.