הסדרי ראיה – האם ניתן לשלול ביקורי ילדים? ‏

בלוג עריכת דין, רגולציה פיננסית ודיני חברות  > השפעות גירושין על ילדים >  הסדרי ראיה – האם ניתן לשלול ביקורי ילדים? ‏
0 Comments

זכויות ביקור הן זכות יסוד המוענקת להורה המשמורת. אתה יכול לבקש מבית המשפט לשנות את זכויות הביקור שלך אם אתה לא יכול להשתתף. אתה חייב לעמוד בקריטריונים מסוימים כדי להשיג שינוי. ראשית, חייב להיות לך שינוי בנסיבות שהתרחש מאז השינוי האחרון. אתה לא יכול להשתמש בסוגיות שנפתרו בעבר בבית המשפט כעילה לשינוי הזכויות שלך. עילה נפוצה לשינויים קבועים היא אי ־ עמידה בקביעות בלוח הזמנים של הביקור, הוראת ילדך מעשים לא ־ מוסריים או בלתי ־ חוקיים או ביצוע פשע.

אם אתה מאמין שלא תוכל לבקר את ילדך, תוכל לבקש מבית המשפט לבטל את זכויות הביקור שלך. אתה חייב להוכיח לבית המשפט שאתה לא כשיר או מסוכן לילד שלך. עליך להראות שלוח הזמנים הנוכחי שלך אינו עונה על צורכי ילדך אם ברצונך לבקש שינוי. זו יכולה להיות הוכחה לכך שבן הזוג שלך לא מורשה לבקר אותך.

בית המשפט יכול גם לערוך שינויים קבועים בזכויות הביקור אם תוכל להוכיח שילדך בסכנה או שההורה האחר אינו מעניק טיפול הולם לילד. במקרים אלה, עליך להציג ראיות ברורות לכך שילדך בסכנה אם יש לך זכויות ביקור. אתה יכול גם לספק ראיות לכך שההורה המשמורן מונע ממך גישה לא ־ הוגנת לילדים. שמור יומן של כל הביקורים אתה נדחה, וכל אירועים הקשורים אליהם.

במקרים קיצוניים, בית משפט יכול להחליט על שלילת זכויות הביקור של הורה. עם זאת, נטל ההוכחה מוטל על העותר. הילד צריך להרגיש בטוח ומאושר בבית. אם ילדך אינו מקבל ביקורים, תוכל לבקש שינוי. אתה חייב להציג את כל הראיות כדי לתמוך במקרה שלך לפני שופט יכול לעשות את הקביעה הזאת.

הצד השני של הסיפור הזה הוא ההורה שמסרב לעמוד בלו "ז של בית המשפט לביקורים. הילד יכול לסרב לבקר אם ההורה השני מסרב לציית לצו. אף ־ על ־ פי שההורה השני מתעלל, אין משמע הדבר שניתן לשלול זכויות ביקור. במקרה זה יכול ההורה השני לסרב לשתף פעולה עם בית המשפט או לפגוע בזכויותיו של ילדו.

אם יש לך ילד עם צורך מיוחד, אתה יכול לבקש ביקור מפוקח. מומלץ להורים שאינם מסוגלים לעמוד בדרישה זו. חשוב להכיר את החוק ולהבין את הזכויות שלך ואת האחריות שלך ביחס לביקור. ההורים צריכים תמיד להיות פתוחים לחלוק את ילדם עם ההורה השני. אולם, במקרים מסוימים ההורים אינם יכולים להסכים. במקרים אלה, אתה יכול לבקש זכויות ביקור מפוקחות.

אם הורה מסרב לציית לצו בית המשפט, אתה יכול לבקש מבית המשפט לשנות את הצו. צו שינוי יינתן רק אם טובת הילד מוגנת. ביקור מפוקח הוא אפשרות טובה אם הילד נמצא בסיכון להתעללות או הזנחה. במקרים אלה, הילד יצטרך להיות מסוגל לתקשר עם ההורה השני. הבטיחות חשובה ביותר לילד.

אתה יכול לערער על החלטת בית המשפט אם אתה נשלל זכויות ביקור. בין אם אתה טוען בעד או נגד זכות ביקור, חשוב להבין איך להגן על עצמך בבית המשפט. זכור כי הזכויות שלך לא יופרו אלא אם כן האקס שלך עושה. אם ילדך חווה מצב אלים או מזיק, קרוב לוודאי שהמקרה שלך יצליח. אם אתה היחיד שמסוגל לעשות את זה, אתה צריך לבקש תאריך למשפט.

פרטים נוספים: הסדרי ראיה goldivorce