ייפוי כוח רפואי מתמשך

0 Comments

מתן ייפוי כוח רפואי מתמשך יעזור לך להבטיח שהמשפחה והחברים שלך יטופלו במקרה חירום. זה גם נותן לך את השקט הנפשי שאתה רוצה, בידיעה שיקיריך לא ישובצו במוסד או יהיו נתונים לתביעה.

טיפול ביתי או מוסדי


בחירת סוכן שיטפל בטיפול הרפואי שלך חשובה. יצירת ייפוי כוח עמיד לטיפול בבית או במוסד יכולה לתת לכם שקט נפשי. עם זאת, לא כולם מוכנים למשימה זו. יש אנשים שירצו להתייעץ עם עורך דין שיעזור להם להחליט איזה סוכן מתאים להם.

ברוב המדינות, ייפוי כוח רפואי הוא מסמך משפטי המאפשר לאדם לייעד אדם לקבל החלטות רפואיות בשמו. הגורם המיועד מחויב על פי חוק לפעול לטובת המטופל. כמו כן, עליהם לציית להנחיות של ייפוי הכוח הרפואי.

נציג שירותי בריאות הוא מסמך משפטי דומה המאפשר לאדם לנקוב בשמו של סוכן כדי לקבל החלטות בתחום הבריאות. ניתן למנות את אותו אדם הן כיפוי כוח כספי והן כמיפוי כוח רפואי. חשוב ליידע גורמים אחרים על מינוי סוכן בריאות. זה כולל את בית החולים, סוכנות הבריאות הביתית ומנהל הטיפול הגריאטרי.

הנחיה מוקדמת היא מסמך משפטי המציין את רצונו של אדם לגבי טיפול מקיים חיים. אלה כוללים תזונה והידרציה מלאכותית, החייאת לב ריאה ואוורור מכני. הם משמשים כאשר אדם אינו מסוגל לקבל החלטות רפואיות משלו.

ניתן ליצור ייפוי כוח בר קיימא על ידי מילוי טופס. במדינות מסוימות יש טפסים סטנדרטיים שתוכל להוריד בחינם מהאינטרנט. אחרים דורשים ממך להשתמש בנוטריון. ייתכן שיהיה עליך להחתים את העד על המסמך.

איך ניתן לבחור רופא מטפל ?


בחירת הרופא המתאים לצרכי הבריאות שלך היא דבר לא פשוט. החלק החשוב ביותר הוא לקבוע אם הגינקולוג שבחרת קיבל אישורים מתאימים כדי לספק את הטיפול הגינקולוגי האיכותי ביותר האפשרי. כדאי גם לשקול אם היא או הוא מתאימים למערכת יחסים שאתה מנסה ליצור. זהו גורם מכריע בקביעת ההצלחה או הכישלון של השותפות שלכם. יש הרבה שאלות שאתה צריך לשאול לפני שאתה קובע את הפגישה הראשונה. תוכנית מתועדת ומתועדת היטב יכולה לעזור לך למצוא את רופא הנשים המתאים לך ולמשפחתך. אתה אפילו יכול להשתמש בו ככלי משא ומתן כדי להוציא את המיטב מספק שירותי הבריאות שבחרת. זו לא החלטה שצריך לקחת בקלות ראש. רופא נשים בעל מוניטין ישמח לעזור לך לנווט במבוך שהוא מערכת הבריאות בצורה היעילה ביותר.