מהו הסכם גירושין?

0 Comments

הסכמי גירושין הם מסמכים משפטיים המפרטים כיצד בני זוג יחלקו את נכסיהם, התחייבויותיהם ותמיכתם. הם עשויים גם לכסות נושאים כמו משמורת וזכויות ביקור לילדים קטינים.

יש לכתוב אותו בקפידה ומקיפה על מנת להבטיח את כוחו בבית המשפט. יתר על כן, זה צריך להיות מכוון לעתיד, תמציתי ומפורט.

הסכמי גירושין הם מסמכים משפטיים המתארים כיצד יחולקו נכסים וחובות. הם עשויים גם לכסות משמורת ילדים וזכויות ביקור.

לפני תחילת הליכי גירושין, אידיאלי להגיע להסכם. פעולה זו יכולה להפחית את הלחץ של גירושין במחלוקת ולעזור להבטיח שההסכם יהיה ידידותי לשני הצדדים.

לאחר סיום הסכם גירושין, הוא הופך לחלק מצו בית המשפט הסופי ומחייב את שני הצדדים. ניתן לשנותו באמצעות הסכם שינוי או צו בית משפט אחר; עם זאת, שני הצדדים חייבים להסכים לכל שינוי מבחינת הסדר.

כאשר צדדים אינם יכולים להגיע להסכמה על תנאי הסכם הגירושין שלהם, שופט אחראי בסופו של דבר לחלוקת נכסים וחובות, כמו גם לכל נושא הנוגע למשמורת, ביקור או מזונות ילדים. תהליך זה יכול להיות ארוך ושנוי במחלוקת; שני הצדדים חייבים להיות מוכנים להתווכח מדוע הם מאמינים שעליהם לקבל את מבוקשם.

זה חכם יש עורך דין או מתווך להכין את הסכם הפשרה שלך. פעולה זו מבטיחה שההסכם שלך הוגן וכל הפרטים נרשמים במדויק. יתר על כן, על שני הצדדים לחתום על המסמך על מנת שהוא יוכר כחוק כצו גירושין רשמי.

אילו מסמכי גירושין צריכים להיות נוטריונים?


בהתאם לסוג הגירושין שאתה מגיש, ייתכן שיהיה צורך באישור טפסים מסוימים. מסמכים פיננסיים נפוצים הזקוקים לאישור נוטריוני כוללים דפי עבודה למזונות ילדים או הסכם הסדר רכוש.

מסמכי גירושין מתחילים בדרך כלל בתלונה או בעתירה לגירושין שאתה מגיש לבית המשפט ואז משרת את בן / בת הזוג שלך. במקרים מסוימים, בתי משפט מסוימים אף מאפשרים הגשת מסמכים אלה באופן מקוון.

לאחר מכן בן / בת הזוג שלך יקבלו כל מסמך שהוזמן על ידי בית המשפט, כגון צו מזונות ילדים או תוכנית הורות. במקרים רבים, אלה חייבים להיות חתומים על ידי נוטריון לצורך תוקף משפטי.

אם המדינה שלך דורשת זאת, ייתכן שתצטרך גם לאשר הסכם הסדר נישואין. מסמך זה נדרש בדרך כלל במקרי גירושין פשוטים ומשמש בדרך כלל כצורה משותפת אחת.

אתה יכול לאשר טפסים אלה עם כל נוטריון ציבורי במדינת ניו יורק, בין אם אתה הולך לבנק או לספרייה. עם זאת, עדיף למצוא נוטריון ליד הבית או העבודה שלך, כך שלא תצטרך לעשות טיול נוסף עבורו.

נוטריון יכול לאמת את זהותך על ידי בדיקת השם בטפסים כדי לוודא שהוא תואם למה שאתה אומר שאתה. זה חיוני שכן ללא אימות זה, לא ניתן לסיים את ניירת הגירושין ומישהו מלבד עצמך חותם עליה.

מהו הסכם טרום גירושין?

הסכם גירושין לדוגמא מראש הוא מסמך זוגות עשויים להשתמש כדי לפתור עניינים מסוימים לפני הגשת בקשה לגירושין. הסדרים אלה מסייעים להבטיח שהם מקבלים יחס הוגן בזמן שהם בנפרד.

עם זאת, הסכמי הפרדה לא תמיד ניתנים לאכיפה משפטית בבית המשפט. לכן, חשוב להתייעץ עם עורך דין לפני חתימה על משהו.

ההסכם עשוי להתייחס לאופן שבו הצדדים יחלקו נכסים, חובות, תמיכה זוגית ומשמורת על ילדים קטינים. זה גם מציין מי משלם עבור הוצאות רפואיות/שיניים / בית ספר.

מומלץ מאוד לשכור עורך דין לטיוטת המסמך או לעורך הדין של בן / בת הזוג שלך לבדוק אותו בשמך. עורך דין יכול להבטיח שתנאים משפטיים חשובים מתווספים, נמחקים או מעודנים בהתאם על מנת להגן על זכויותיך.

ברוב המקרים הצדדים יגיעו להסכמה לגבי אופן חלוקת הנכסים, החובות ותשלומי המזונות וכן כמה זמן הם מבלים עם הילדים. פעולה זו מסייעת להרחיק אותך מבית המשפט ומונעת בעיות פוטנציאליות שעלולות להתעורר לאחר סיום הגירושין.

מסמך זה יכול גם לעזור לך להחליט כיצד לשתף בית משפחה, האם למכור אותו וכיצד יש לחלק את הרווחים בינך לבין בן / בת הזוג שלך. בנוסף, הוא מתאר כיצד יחולקו הבעלות על חשבונות פרישה ופוליסות ביטוח בריאות.