0 Comments
עריקות מהצבא

עריקה היא מעשה של עזיבת המדינה. זה יכול להתרחש גם במסגרות פוליטיות וגם צבאיות.

במהלך קריסת ברית המועצות, היו מקרים רבים של עריקה צבאית ב-15 רפובליקות.

מה קורה לאחר עריקה מהצבא?

בצבא, עריקות ידועות כביטוי המשמש לכל מי שלוקח חופשה ללא אישור מהיחידה או הפיקוד שלו. להיעדרות בלתי מורשית יכולות להיות השלכות חמורות תלוי מדוע אתה עוזב ולכמה זמן.

היעדרות ללא רשות במשך יותר מ -30 יום הופכת לעריקה ומהווה עילה למעצר. הזהות שלך אז תוכנס לתוך מסד נתונים של הלאומי כדי לעזור לאתר עריקים אחרים שנתקלים ברדאר משטרתי.

נפקד בדרך כלל נושא עונשים פחות חמורים מאשר עריקה . עריק מורשע עלול להתמודד עם מאסר, שחרור לא מכובד וחילוט כל השכר וההטבות.

אם הואשמת בעבירות נפקדות, עריקה או כל עבירה צבאית אחרת, פנה מיד לעורך דין צבאי מוסמך. המקרה שלך יהיה תלוי בעובדות סביב המצב שלך, כמו גם כל רשומות בעבר עם רשויות אכיפת החוק הן צבאיות ואזרחיות.

עורך דין צבאי בעל ידע ומנוסה יכול לעשות את כל ההבדל בתוצאה של המקרה שלך. הם ישאפו לפתור את כל הבעיות עם הצבא במהירות וביעילות.

אם הואשמת בעריקות מהצבא או בעבירות צבאיות אחרות, אל תתמהמה בבקשת ייעוץ משפטי מעורך דין צבאי מוסמך ומנוסה שיכול לעשות את כל ההבדל בעניינך. המצב שלך עשוי להיות מורכב יותר מהצפוי ויש עורך דין מנוסה בצד שלך במהלך הזמן הזה מנסה הוא המפתח לפתרון חיובי.

מהן הסיבות לעריקה?

עריקה יכולה להתרחש מסיבות רבות, כמו חוסר שביעות רצון מהשירות בצבא, רצון להחליף צד או ניסיון להימנע ממעצר. גם פחד להיהרג יכול להיות סיבה לעריקה מהצבא.

החוק הנוכחי נגד עריקה הוא התחלה טובה, אך יש לחזק אותו ולנהל אותו טוב יותר. זה צריך להיות תחת שליטה של ועדת מרכזית בענייני חקיקה.

למה לקבל ייצוג מעורך דין צבאי?

אם אתה חייל העומד בפני פעולה משפטית בצבא בעוון עריקות, מומלץ לשכור עורך דין שייצג אותך. זה חשוב במיוחד כי פסק דין של בית המשפט הצבאי או אישום על פעולות משמעת אחרות יכולות להיות בעלות השלכות חמורות כגון הפחתת דרגה, כליאה ושחרור בקלון.

עורך דין צבאי אזרחי מוסמך יכול לערוך חקירה ממצה של המקרה שלך כדי לזהות חולשות כלשהן. הם גם מסייעים לך בהכנות למשפט ולספק ייעוץ לאורך כל התהליך.

אנשים רבים לא מבינים שלעורכי דין מטעם הצבא יש לעתים קרובות מספר תיקים לטפל בהם בו זמנית, ואולי אין להם מספיק זמן לתת לכל אחד את תשומת הלב הראויה לו. לכן שכירת עורך דין צבאי אזרחי מנוסה היא כה קריטית; הם יעזרו לנווט בעולם המשפטי-צבאי ויבטיחו שתקבל צדק על הצרות שלך.

עורכי דין צבאיים מבצעים תפקידים דומים לעורכי דין אזרחיים, אך עליהם לציית ללוחות זמנים ופרוטוקולים קפדניים שנקבעו על ידי הממשלה. חוקים ופרוטוקולים אלה יכולים להפוך את זה לאתגר עבור עורכי דין צבאיים לייצג באופן יעיל את האינטרסים של הלקוחות שלהם.